پابرهنگان

پابرهنگان

لذت دوستی با پابرهنگان در این است که مطمئنی ریگی به کفش خود ندارند...

طبقه بندی موضوعی

از کجا آورده ی؟!

شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۴:۴۷ ق.ظ

در شهر ما که با ماهی ۵۰۰-۶۰۰ هزار تومان می شود بهترین و بزرگترین خونه در بهترین موقعیت شهر رو اجاره کنی، خبری شنیدم که یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس، مغازه ای برای ستادش اجاره کرده به روزی ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان !!

۱) از کجا آورده ای حاجی؟!

۲) مگر به کجا می خواهی بروی حاجی؟!

۳) چه منفعتی دارد که اینقدر بریز و بپاش می کنی حاجی؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۹
احسان عابدی

نظرات  (۱۱)

یزد را میگی یا حجیه بادا؟


یزدا میگم
۲۹ بهمن ۹۰ ، ۱۵:۴۶ مصطفی قاسمی
سلام بر احسان خودم
خوب خدمت بنظام خرج داره دیگه


سلام. اینم حرفیه!
۲۹ بهمن ۹۰ ، ۱۹:۴۱ عبدالغفاری
سلام.
از این بدترش هم تو شهر دیدیم...ولی چه خوب شد موقع انتخابات رسیدو سر وکله اشون پیدا شد!!!!دلمون واسه نماینده امون کلی تنگ شده بود!!!!
التماس دعا.


سلام. بدتر از این؟؟!!
عزیز دل برادر این نماینده ها التزام عملیشون به شورای نگهبان رهبری اثبات شده. و اگر شما واقعا ولایت مطلقه فقیه را قبول داشته باشید نباید این حرفو بزنید. یعنی شما می گید رهبری تو انتخاب اعضای شورای نگهبان اشتباه کرده.
یا اعضای شورای نگهبان در تعیین صلاحیت نمایندگان اشتباه کردند.
یادم می یاد وقتی در انتخابات مجلس 7 و 8 حدود 2000 نفر از اصلاح طلبان رد صلاحیت شدند در بسیاری موارد شورای نگهبان علت رد صلاحیت را عدم اثبات التزام عملی به اسلام بیان کردند.
پس لابد بقیه التزام عملی به اسلام داشتند.
بجه برو بشین .
سلام خسته نباشید وبلاگ خوب ومتنوعی دارید.


سلام. متشکر
۰۳ اسفند ۹۰ ، ۰۵:۳۱ خیال تلخ من
سلام

همونجایی که قارون برد ولی حیف که همه اینو دیر می فهمن


سلام.
۰۳ اسفند ۹۰ ، ۰۵:۴۰ خیال تلخ من
با این آهنگ حال میکنم
به تو چه ربطی داره بچه
۰۵ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۷ نامه های حوزوی
سلام وادب

اره واقعا معلوم نیست اینا دنبال چی هستن
با مطلبی تحت عنوان طلبه نماد دین یا حکومت؟ بروز هستم
سلام شنیدی؟!!!

"" اى مردم ! هر کس از برادر مسلمانش، استوارى در دین وروش صحیح را مشاهده کند، باید به سخنانى که این و آن در نکوهش او مى گویند گوش فرا ندهد (اضافه بر این) آگاه باشید، گاه تیرانداز تیرش به خطا مى رود (و حدس و گمانهاى مردم همیشه مطابق واقع نیست) سخن باطل فراوان گفته مى شود، و باطل نابود و بى اثر خواهد شد، خداوند شنوا و شاهد (بر اعمال بندگان) است، بدانید میان حق و باطل بیش از چهار انگشت فاصله نیست !
کسى از حاضران از تفسیر این سخن سؤال کرد، امام (علیه السلام) انگشتان خودرا جمع کرد و در میان گوش و چشم خود (در کنار صورت) قرار داد، سپس فرمود : باطل آن است که بگویى : شنیدم، و حق آن است که بگویى دیدم ! ""

نهج البلاغه خطبه 141

خوبی شفته؟
خیلی چاکریم دوباره انتخابات شد و بازار شیطون و یاراش گرمه باید خیلی خیلی مواظب باشیم همون حرفی که آقا تهرانی تو یکی از سخنرانی هاش برا انتخابات ریاست جمهوری گفت: "آخرت خودمون رو به خاطر دنیای دیگران به باد ندهیم"!!

البته شما خودت استاد مایی و دارم درس پس میدم ولی از اونجا که خدا به اون خداییش گفته قرآن با اون عظمت یه یادآوری(نحن نزلنا الذکر) برای انسان است، ما هم بر حسب تکلیف و رفاقت، چیزی را که خودت به طور کامل بر اون واقفی بهت یادآوری کردم
خیلی ارادت دارم بشدت خفن خفن شفته ی خودمی
یا حق


سلام بر استادنا نجفی
ارادتمندم. خدا عاقبت مان را ختم به خیر کند. بد روزگاری شده برادر. سر می چرخونی یکی داره دروغ میگه یا تهمت میزنه یا غیبت میکنه یا ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی